• kos banner
  • sponsors

Συχνές Ερωτήσεις

  1. Χρειάζομαι άδεια για να συμμετάσχω στον αγώνα;
    Όχι, δεν χρειάζεστε καμία άδεια. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες χωρίς δελτίο, πρέπει να έχουν ένα υγειονομικό πιστοποιητικό, προκειμένου να το παρέχουν κατά τη διάρκεια της παραλαβής του φακέλου τους στην γραμματεία του αγώνα.
  2. Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής ώστε να ισχύει η συμμετοχή μου;
    Μέσω της ιστοσελίδας του αγώνα, συμπληρώνοντας τη φόρμα εγγραφής και θα λάβετε αυτόματα την επιβεβαίωση από την διοργάνωση.
  3. Τι συμβαίνει με την "έγκαιρη κράτηση";
    Για τις εγγραφές πριν από τις 30 Οκτωβρίου, υπάρχει έκπτωση 20% στο κόστος εγγραφής. Για τις εγγραφές πριν από την 31η Δεκεμβρίου, υπάρχει έκπτωση 10% στο κόστος εγγραφής.
  4. Πώς μπορώ να προσθέσω το ποδήλατό μου στην Aegean Airlines για να μπορέσω να επωφεληθώ από την δωρεάν μεταφορά;
    Η διαδικασία προσθήκης του ποδηλάτου, στο σύστημα της AEGEAN AIRLINES πραγματοποιείται από τον διοργανωτή. Στέλνετε τον κωδικό κράτησης του εισιτηρίου σας (6 γράμματα ή αριθμούς ή και τα δύο) και προσθέτουμε το ποδήλατό σας. Μην περιμένετε να λάβετε επιβεβαίωση της προσθήκης. Ωστόσο, θα λάβετε ένα μήνυμα από τον διοργανωτή σε περίπτωση που έχετε αναγράψει λάθος την αναφορά κράτησης και η Aegean Airlines δεν μπορεί να επιβεβαιώσει την κράτησή σας (το εισιτήριό σας).
  5. Πώς μπορώ να μεταφερθώ από και προς το αεροδρόμιο;
    Για τη μεταφορά σας προς και από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ταξιδιωτικό γραφείο Kos4all Tours & Travel Services. Η κ. Πολυνίκη είναι πάντα πρόθυμη να σας βοηθήσει, στέλνοντας ένα μήνυμα ενδιαφέροντος στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
  6. Πού μπορώ να αγοράσω ανταλλακτικά για το ποδήλατό μου ή να έχω υπηρεσία;
    Το κατάστημα ποδηλάτων "SERNIKOS Bike" και το έμπειρο προσωπικό του είναι πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν στη διεύθυνση του καταστήματος: Ασκληπιού 45 Κω, τηλέφωνο +3022420-27117. Παρέχει επίσης υπηρεσίες στην περιοχή εκκίνησης-τερματισμού στην Μαρίνα της Κω, πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα της ατομικής χρονομέτρησης. Επιπλέον το Σάββατο στην είσοδο του ξενοδοχείου Pelagos Suites and Spa Hotel από τις 16.00 έως τις 18.00.
  7. Υπάρχει έκπτωση πλοίου; Τι πρέπει να ξέρω για τη διαδικασία;
    Ο επίσημος ακτοπλοϊκός χορηγός των αγώνων, είναι η Blue Star Ferries, προσφέροντας έκπτωση 50% για τις γραμμές Πειραιά-Κω, Ρόδο-Κως, Χίος-Πειραιάς-Κως, Λέσβο-Πειραιάς-Κως, Λέρος-Πειραιάς-Κως, στους συμμετέχοντες, τους συνοδούς τους καθώς και τα οχήματά τους. Ακολουθεί η περιγραφή της διαδικασίας: Δήλωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στον διοργανωτή, συμπεριλαμβανομένων όλων των ονομάτων που θα ταξιδέψουν, ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής, ονομασία του λιμένα αναχώρησης και πινακίδα κυκλοφορίας του οχήματος . Στη συνέχεια, θα σας αποσταλεί ένας κωδικός για τον τρόπο έκδοσης και παραλαβής των εισιτηρίων.
  8. Ποια είναι η πολιτική σχετικά με τυχόν χρεώσεις ή επιστροφές σε περίπτωση ακύρωσης;
    Αυτό περιγράφεται στη σελίδα "Κανονισμοί αγώνα".
    Πώς μπορώ να κλείσω ένα ημερήσιο ταξίδι την Κυριακή το πρωί και να παρακολουθώ ακόμα τον αγώνα;
    Η οργάνωση σε συνεργασία με το ταξιδιωτικό πρακτορείο Kos4all Tours & Travel Services προσφέρει ένα ημερήσιο ταξίδι στις οικογένειες των συμμετεχόντων που περιλαμβάνει την υποδοχή των συμμετεχόντων από το ξενοδοχείο και τη μεταφορά τους στην περιοχή εκκίνησης στη Μαρίνα της Κω, ώστε να μπορούν να παρακολουθήσουν την έναρξη του αγώνα, την περιοδεία τους στο Ασκληπιείο στην Κω και τελικά τη λήψη τους για να παρακολουθήσουν τον αγώνα στην περιοχή τερματισμού στη Ζία πριν τους επιστρέψει το ξενοδοχείο.
  9. Πώς μπορώ να κλείσω ένα ημερήσιο ταξίδι την Κυριακή το πρωί και να παρακολουθήσω τον αγώνα;
    Η οργάνωση σε συνεργασία με το ταξιδιωτικό πρακτορείο Kos4all Tours & Travel Services προσφέρει ένα ημερήσιο ταξίδι στις οικογένειες των συμμετεχόντων που περιλαμβάνει την υποδοχή των συμμετεχόντων από το ξενοδοχείο και τη μεταφορά τους στην περιοχή εκκίνησης στη Μαρίνα της Κω, ώστε να μπορούν να παρακολουθήσουν την έναρξη του αγώνα, την περιοδεία τους στο Ασκληπιείο στην Κω και τελικά τη λήψη τους για να παρακολουθήσουν τον αγώνα στην περιοχή τερματισμού στη Ζια πριν τους επιστρέψει το ξενοδοχείο.
  10. Πόσο κοστίζει και πού μπορώ να πληρώσω τον νυκτερινό φόρο;
    Σύμφωνα με το άρθρο 53 του νόμου 4389/2016, οι άνθρωποι που διαμένουν σε ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να επιβαρύνονται με νυκτερινό φόρο που εξαρτάται από την κατηγορία του ξενοδοχείου. Όσον αφορά το ξενοδοχείο Pelagos Suite Hotel, το κόστος είναι 4 € p / p / n.
  11. Πού μπορώ να βρω ένα προπονητήριο για την προθέρμανσή μου πριν από τον αγώνα της ατομικής χρονομέτρης;
    Στην περιοχή εκκίνησης-τερματισμού της ατ. χρονομέτρησης ο διοργανωτής παρέχει 5 προπονητήρια για προθέρμανση, σε όποιον το επιθυμεί.
  12. Μπορώ να παραγγείλω το κιτ του αγώνα; Πόσο κοστίζει? Πού μπορώ να ρίξω μια ματιά στις διαστάσεις πριν από την παραγγελία μου;
    Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο την κορυφή ή παντελόνι ή, αν θέλετε, ολόκληρο το σετ. Το κορυφαίο κόστος είναι 55 €, το παντελόνι κοστίζει 65 € και το σύνολο κοστίζει 110 €. Η παραγγελία ισχύει έως τις 28 Φεβρουαρίου. Σε περίπτωση καθυστέρησης στην παραλαβή των ρούχων (κατά τις ημέρες του αγώνα), ο διοργανωτής έχει την υποχρέωση να το στείλει με δική του ευθύνη και κόστος.
  13. Παρέχει η διοργάνωση δωρεάν κάρτες; Πώς διανέμονται;
    α) σε συμμετέχοντες που δεν μπόρεσαν να προκριθούν λόγω ατυχήματος β) σε συμμετέχοντες που τίμησαν τον αγώνα με την παρουσία τους τα προηγούμενα χρόνια.
  14. Πού μπορώ να δω τα αποτελέσματα των αγώνων;
    Τα αποτελέσματα των αγώνων θα είναι διαθέσιμα ζωντανά στο www.sportstiming.gr